Monday 27 April 2009

MALAS

Malas !
Malas !

Malas apa? aku malas mengepost kt blog ni. kenapa pun xtahu. dulu masa awal2 buat blog ni, rajin je. hangat2 taik ayam.

Sampaikan ary dah bg award kt aku...SilentBlog..memang silent abis r.hehe. banyak sebenarnya nak aku share dengan korang.tapi sifat malas aku memang menggunung tinggi sangat. kalau boleh, nak ja aku upah orang. ada ke blogger professional?hee.
Sapa nak jd blogger aku? sekali post rm0.50.

Banyak yang aku nak share. antaranya;
1. meja & rak baru aku di opis jke
2. kursus robocon 2009
3. Masalah kereta Persona
4. ISO audit di POLISAS
5. Jadual aku
6. Futsal
7. Quaters
8. Kad kenduri sis aku
9. Lab VB & AutoCad
10. Larian Sempena Sambutan Politeknik ke 40Tahun.
11. Konvokesyen POLISAS 2009.

So, hope sub tajuk yg aku list atas tu boleh jadi guidelina utk aku buat post lepas ni.hehe.ketinggalan...

SilentBlog:: to ary, apa petua bg aku suka buat post setiap hari?

2 comments:

Anonymous said...

at last..pergh banyaknye..macam interesting tau nak tau..cite skit2 pun dah ok..ye la bila someone comment bg support lagi la kita so eager nak post lagi..tp seems kat site je aku rajin kat ofis...a week one post je kot...maybe...erm perua...dia..ko kena pk..dari aku duk melepak...hisap rokok dalam tandas...tgok tv ntah pe2 ntah..baik aku tulis blog huahua..mindset la dude

Mr.Tokey said...

hehe..betul2..thanks...chaiyyok.