Wednesday 13 May 2009

Cuti lagi...

Salam boggerz::

Tengah hari td tgh aku bz marking paper, wife aku msg.katanya dia dpt fax dr KL, kena p kursus BTN esok jg.pastu, xde orang lain sama tempat ngan beliau iaitu, Besut.Mak aiiiiiii.jauhnya.Maka, akulah drivernya...huhu

Butiran::
-Daftar esok pkl 2.
-perjalanan org kata 5-6 jam.
-esok jg aku kena jd panel penilai projek final year projek (kesian en.hajri,kena nilai sorang2.maaf ye)
-khamis, aku kena wat lab test untuk subjek programming.soalan pn aku xbuat lagi.hope sempat.
-so,esok aku amik cuti lagi dong.
-So,aku pn kol adik aku, hafiz yg dok melangut saja kt rumah di kg nu jauh di kedah supaya p beli tiket dengan kadar segera kerana perlu mai ke kuantan malam ni jg. nak masuk U pn lmbt lg.
- gunanya adik aku ni adalah sbgai peneman aku time balik dari besut ke kuantan esok lepas hantar wife aku.gile 6jam, xkan aku sorang2.kang kena cirit, susah sorang2.
-so, hafiz on the way.
-plan:: esok aku amik hafiz di terminal bas kuantan, terus bertolak ke besut.
-konvoi dengan rais.

::bz.but.enjoy.my.life::

5 comments:

Anonymous said...

hang suke incident terjah menerjah ni..neway jalan leklok..semoga selamat pergi n balik ek...ini lah masa yang harus dibayar apabila kita mengambil keputusan utk berumah tangga...pengorbanan...

Mr.Tokey said...

memang sgt2 memerlukan pengorbanan.kita kena korban masa kita, kerja kita, tenaga kita...hanya untuk memelihara seorang isteri..

nurul aziyana said...

besut itu kg aku..hehe btn kt maner??

Mr.Tokey said...

BTN kt kg raja.depan maktab guru sultan mizan.umah ko kt area mana.ahad ni aku nk p lg.amik wife aku.

nurul aziyana said...

erm kt ctu ker..dekat jer tu..5-6 min sampai ar umah aku..