Thursday 26 February 2009

Hikmah Persona Vs Perdana.

Rupa2nya keta perdana tu memang ada kesan akibat perlanggaran pagi tadi.cuma aku jek xperasan masa usha pagi td. ms tengah hr nk amik wife blk lunch jek aku br nmpk..besar tapak tangan aku cat merah pesona melekat kat perdana tu..hallammakkkk!!

Dalam otak aku, dh pikir melayang le duit aku.dah kira dah duit dlm wallet. siap lipat khas kalau kena byr jg. takpa lah nak buat cmna.salah aku jg. 2 3 kali jg la aku cr tuan keta tu..petang sket dlm 515pm br jmpa tuan keta.

Apalagi, aku dgn penuh rendah dirinya mengaku salah.borak2, dia kata sket je ni bro..boleh kasi polish ni.hilang le kesan cat kete ko...rupanya mamat ni kawan si Ad (Azhar master Edu)...coursemate dia ms kt Utem. layan jek smbg ngan mamat ni.Lec Jabt.Meki. Tetiba jek sorg kwn dia bhenti ajak main futsal...aku pn dipelawa skali
Apa lg...nk le..dah brapa bulan xmain futsal...11bulan kot. Main kt IM?..mana le aku tau IM tu apa...rupanya Indera Mahkota..area UIA.

Puas jg main..best2 even lect2 meki ni main mcm xknl membe..tau sepak je..kena muka membe pn lantak la..zalim2. Pancit beb, lama xmain..

Moral Of The Story
Mengaku ja salah..be gentleman. Org pun respek!!! Kdg2 xkena hukum pun.

6 comments:

Mr.Tokey said...

Dah jd kawan ngan tuan perdana..dok blok A,sebelah kuartes aku..bgs2.

Unknown said...

siapa nama member coursemate Ard tu??

Mr.Tokey said...

Razif, budak kelate.kurus.rmbt belah tgh.

Unknown said...

razif? erm..tak kenal lak.

hanya Ard saja yang mengetahuinya..hehe

Mr.Tokey said...

ard pun xkenal..razif tu kata,dia ada panggilan/nick name la kt utem...kalau bgtau nm btl, org xknl.

Unknown said...

wah..bahaya tu..aku rasa dia budak mekanikal lar...bukan pembuatan...